REIKI

VAI VOUA CELOR CARE AVETI CHEILE IMPARATIEI, DAR NICI VOI NU INTRATI, NICI PE ALTII NU LASATI SA INTRE!

marți, 8 noiembrie 2011

DESPRE MAREA ESCROCHERIE A SFINTIRII LUI SAGUNA-Ovidiu Dragos Argesanu

DESPRE MAREA ESCROCHERIE A SFINTIRII LUI SAGUNA- Trebuie sa recunosc ca stiam despre asta de acum doi ani de la un om politic. Am ramas perplex cand am aflat! Nu am sa-i divulg numele spre binele lui. Cert este ca de pe atunci ma intrebam ca de ce Saguna care nu are nici in clin nici in maneca cu sfintenia. Nu mai stiu care a fost raspunsul acelui politician. Cert este ca aceasta mizerie spirituala s-a produs. Nu as a scrie de aceasta daca nu ar trebui. Stiu ca o sa imi pun pe toata lumea in cap dar nu are a face. Am ales sa urmez si sa spun Adeverul oricare ar fi el. Imi pare rau de oamenii care au fost la slujba de canonizare dar pot sa le spun ca ruga lor nu a fost in van. ca desi in fond a fost un taeatru ieftin in care politicieeni si fete bisericesti sau pupat unii pe altii in dos, ei, oamenii de rand, au primit de sus harul si darurile de la Dumnezeu. Nu acelai lucru s-a intamplat cu ipocritii acre au pus la cale mascarada asta. Cred ca va fi MASCARADA SECOLULUI PUSA IN SCENA DE BISERICA ORTODOXA! Nu e de mirare ca BOR( biserica ortodoxa romana) nu suporta radiestezia. Astfel oamenii si-ar putea da seama de multe mizerii care se intampla in sanul ei si pe care le face in numele lui Iisus. Sa o luam sistematic. Andrei Saguba ARE la acest momet un DH, o lumina interioara de 63! cainele meu are lumina interioara mai mare! Poate il sfintiti si pe el prea distinselor fete bisericesti!:-) Am intrebat si ma intreb si de ce il sfintesc pe nea caisa Saguna si nu pe un Arsenie Boca, Arsenie Papacioc, Cleopa, Argatu. raspunsul mi_a venit scriind despre Ingeri. Si mai ales despre furtul de Ingeri. M-am gandit apoi de cazurile cand ai voie sa ingerii cuiva fara sa fnsiderat un furt din punct dere divin! Cand un popa stupid, sau episcop ataca crezand ca face bine dar fara drept divin, vine unul ca mine care are ca misiune personala sa urmarasca destinele lumii si ii ia toti ingerii. Da, ii iau pe toti prin drept divin. Asa se face ca multi dintre bicisnicii si lichelele fete preotesti epuscopi, mitropoliti si alti slugarnici ai bisericii au ramas chei. Adica fara de ingeri. Si atunci ce s-au gandit ei. Slujbele normale nu aduc prea multi ghizi sau ingeri si zis: hai sa o punem de o canonizare. Slujba de canonizare adiuce 3 miliarde de ingeri! Ceea ce nu stiu acesti mult prea saraci cu duhul este ca sunt oameni pentru care unirea BOR, bisericii, catolice si tuturor celor opt ordine masonice crestine nu inseamna nimic si puterea lor cumulata nu le poate nici macar decalota un deget, al unspelea! Celor care stiu si se pricep. Este voie sa fie luati toti ingerii care au venit pe pamant la canonizare la preotii sau epsicopii, mitropolitii sau patriarhul nu ii merita! Go for It! Revenind la motivul pentru care nu au sfinit pe cine trebuia. Foarte simplu. Saguna e un fel de copil de mingi in Cer si este la cheremul tuturor celor cu valori mai mari ale luminii interioare de pe pamant! Deci el nu are nici un drept la pseudosfintenia pe care a primit-o! si ghici cine o foloseste: Daniel patriarhul de carton si in spatele lui altii si mai negrii. Nu degeaba spunea parintele ARGATU: in vremurile din urma dracii vor predica din usa altarului! si inca de la Patriahie adaug io!:-) Rog pe toti initiatii, pe toti cei care Il iubesc si ii slujesc Lui Dumnezeu, indiferent de calea pe care merg sa verifice ceeea ce am scris si sa ia atitudine in cazul in care descopera ca este adevarat. Simpla raspandire a adevarului scoate la suprafata mizeriile. Un preot a zis odata ca o sa ma omoare preotii. Ii raspund pe aceasta cale: nimeni nu poate misca un fir de par de pe capul meu fara voia Lui Dumnezeu. Nu mi-e teama de moarte, nici de vesnicia ei. nici de iad nici de rau. Mi-e teama de bine si de rai ca nu le cunosc. dar pe planeta asta am vazut, facut, simtit atata rau incat nu ma mai sperie. Iadul l-am simtit pe pielea mea. Viata mea si a alor mei sunt in mainile Lui Dumnezeu! Punctul meu de vedere: Sa-i Trazneasca Dumnezeu si Maica Domnului pe toate jigodiile, naparcile si leprele din biserica! in veci! Amin OVIDIU DRAGOS ARGESANU

3 comentarii:

  1. ESCRÓC, -OÁCĂ, escroci, -ce, s. m. și f. Persoană care înșală pe alții și își însușește, prin mijloace frauduloase bunuri străine; pungaș, șarlatan. – Din fr. escroc.

    Adica nu se scrie cu X....

    RăspundețiȘtergere
  2. iti multumesc mult Anne pentru remarca...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Saru'mana si bun gasit shanti_dea,
    :)
    Frumoase si alese ganduri. Asta inseamna sa fii initiat, sa ai vibratii inalte si sa te fi trezit?
    Asa se roaga un bun crestin? Zice el:

    "Sa-i Trazneasca Dumnezeu si Maica Domnului pe toate jigodiile, naparcile si leprele din biserica! in veci! Amin"
    Mmmmmmmmoahahahahahaaa... !!! De parca Maica Domnului n-ar avea alta ocupatie...!!!

    Desi, dupa toate greselile mizerabile de gramatica nu cred eu ca este textul lui Ovidiu Dragos Argesanu.

    PS Zeus este responsabil cu traznetele...
    Si chiar 3.000.000.000 de ingeri? Cine o fi avut rabdare sa-i numere... Dar ei, ingerii or fi stat asa nemiscati sau s-or mai fi zbenguit oleaca la numaratoare.... :)))

    RăspundețiȘtergere