REIKI

VAI VOUA CELOR CARE AVETI CHEILE IMPARATIEI, DAR NICI VOI NU INTRATI, NICI PE ALTII NU LASATI SA INTRE!

marți, 12 ianuarie 2010

Arhanghelului Gabriel


Eu sunt Arhanghelul Gabriel.Eu sunt arta si imaginatia.Sunt ingerul Darului si am venit sa fiu ACUM!AICI!alaturi de tine...Stai relaxat si fa urmatoarele afirmatii:

"Sunt plin de creatie, imaginatie si comunic excelent atat cu mine insumi cat si cu Universul din jurul meu. Comunic ingerilor si arhanghelilor deciziile mele si ei ma indruma si ma ajuta, fiind in permanenta alaturi de mine.Sunt o parte a Perfectiunii, iar Perfectiunea e o parte divina a mea. Ma las invaluit/a in Crinul Arhanghelului Gabriel AICI!ACUM! pentru a beneficia de curatarea si iubirea lui. Conduc aceasta iubire si curatare spre adancul sufletului meu si spre inaltul constiintei mele, in profunzimea privirii si adancul subconstientului meu. Imi regasesc Creatia si Visurile. Imi regasesc Iubirea si Comunicarea. Le accept ca parte din mine si devin o poarta de manifestare divina a lor AICI!Acum!"

ITI MULTUMESC!
Gabriel

3 comentarii:

  1. Superb scris! Am intrat pe pagina ta de curiozitate cu toate ca eram framantata de un gand....si aici am gasit raspunsul pe care il cautam!
    Iti multumesc si astept continuarea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos si puternic in acelasi timp!!!Multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere